favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura ŁódźUsługi reklamowe Łódź

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Łódź, w odległości 5 km od Plac Zwycięstwa

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • DARMOWY KUPON 300 PLN - reklama w Google dla Firm, Łódź, łódzkie
    DARMOWY KUPON 300 PLN - reklama w Google dla Firm Linki sponsorowane To reklama w postaci tekstu wyświetlanego w wyróżnionym miejscu wśród wyników wyszukiwania, pojawiających się po wpis...
    150 zł miesiąc Łódźłódzkie
  • Ogłoszenia drobne,  Łódź, łódzkie
    Ogłoszenia drobne 3 emisje w cenie jednej. Ta okazja jest niepowtarzalna. Jedyna na rynku. Wybrane ceny emisji reklam: - ogłoszenie drobne: Cena za jed...
    0,25 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Na Próbę! Reklama w wyszukiwarkach za 150 zł, Łódź, łódzkie
    Na Próbę! Reklama w wyszukiwarkach za 150 zł Reklama w wyszukiwarkach - Na Próbę! Dla Firm, które mają jeszcze wątpliwości, czy kampania w wyszukiwarkach jest skuteczną formą reklamy, oferu...
    150 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Zareklamuj się w Tygodniku Łódzkim - od 0 zł, Łódź, łódzkie
    Zareklamuj się w Tygodniku Łódzkim - od 0 zł Reklamy, ogłoszenia, medialne promowanie i patronaty. Skorzystaj już teraz. Możliwość zamieszczania ogłoszeń drobnych bezpłatnie. http://tyglo.vgh.pl tyg...
    0,25 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Zarządzanie kontami AdWords, cała Polska
    Zarządzanie kontami AdWords Jesteśmy młodym, kreatywnym, wykwalifikowanym zespołem z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od 10 lat zajmujemy się doradztwem i obsługą kampanii r...
    Cała Polska
  • Strony internetowe www- projektowanie i tworzenie, cała Polska
    Strony internetowe www - projektowanie i tworzenie Perfekcja jest sztuką! Nasz zmysł Twój sukces! Sensual Studio-studio graficzno reklamowe, przygotowuje projekty graficzne o charakterze informacyjny...
    600 zł strona Cała Polska

Jak wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie określić, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i sprzedawany produkt - musi ona być zauważona oraz przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy pragnęliby, aby reklama posiadała 2 skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego już wyrobionego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca głównie konsumentów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama zwraca większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Należy w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej treści nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie one spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby działała. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak bardzo zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Według większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Musi informować o tym, co przedstawia i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, aby widz zapamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację